Wat heeft een flowschema met duurzaamheid te maken?

En natuurlijk kan het dan handig zijn om nog achtergronddocumentatie toe te voegen, waarin je meer uitlegt over de overwegingen, uitwerking, specifieke aandachtspunten enzovoorts. Maar uiteindelijk leidt een flowschema heel gemakkelijk en eigenlijk als een verhaal toe naar het punt waar jij wilt dat de ander terecht komt. En zeker met een onderwerp als duurzaamheid is heldere communicatie een must!

Hoe gebruiken jullie flowschema’s?

Mocht je trouwens ideeën of vragen hebben over duurzaamheid in combinatie met marketing, laat het me dan weten! Dan maak ik er een blog over. Je kunt me mailen op: info@zero-e.nl.

 


Over de auteur: Elske van de Fliert

ir. Elske van de Fliert is expert op het gebied van groener, schoner en slimmer rijden en grondlegger van het CO2 afslankprogramma voor het wagenpark en de mobiliteit. Zij ondersteunt bedrijven die iets moeten met CO2 reductie of maatschappelijk verantwoord ondernemen en de kosten/CO2 uitstoot vooral in het wagenpark hebben zitten. Elske weet dit onderwerp pragmatisch en creatief tastbaar te maken. Met haar technische achtergrond dringt zet tot de kern van de zaak door als het gaat om technologische ontwikkelingen. Met haar ervaring bij overheden en bedrijven weet ze op elk niveau de goede snaar te raken. Elske heeft een checklist ontwikkeld om het brandstofverbruik te monitoren: https://www.zero-e.nl/gratis/6-punts-checklist-voor-meten-van-brandstofbesparing/

Geef een reactie