Wat heeft een flowschema met duurzaamheid te maken?
Dit blog is geplaatst op 17 juli 2019
En natuurlijk kan het dan handig zijn om nog achtergronddocumentatie toe te voegen, waarin je meer uitlegt over de overwegingen, uitwerking, specifieke aandachtspunten enzovoorts. Maar uiteindelijk leidt een flowschema heel gemakkelijk en eigenlijk als een verhaal toe naar het punt waar jij wilt dat de ander terecht komt. En zeker met een onderwerp als duurzaamheid is heldere communicatie een must!
Hoe gebruiken jullie flowschema’s?
Mocht je trouwens ideeën of vragen hebben over duurzaamheid in combinatie met marketing, laat het me dan weten! Dan maak ik er een blog over. Je kunt me mailen op: info@zero-e.nl.
18 februari 2021 11:35
Benno Nijenhuis reageerde op B2B2C: de consument als klant van je B2B-bedrijf met: Hallo Saskia, een interessant onderwerp dat bij ons ook hoog op de agenda staat. Hebben jullie meer ervaring cq voorbeelden?
3 juli 2018 20:00
Dirk van der Lee reageerde op De medewerker aan het stuur met: Geweldige blog van Elske! Ze slaat de spijker op zijn kop. Juist de uitdaging om de medewerker 'mee' krijgen als…
3 juli 2018 20:00
Dirk van der Lee reageerde op De medewerker aan het stuur met: Geweldige blog van Elske! Ze slaat de spijker op zijn kop. Juist de uitdaging om de medewerker 'mee' krijgen als…