BouwKennis KwartaalVisie

De BouwKennis KwartaalVisie is dé uitgave voor marketeers en beleidsmakers in de bouw. Op serieuze maar toegankelijke wijze laat het blad 4 keer per jaar de bouwproductie en -conjunctuur de revue passeren zodat lezers in één oogopslag zien hoe de bouw ervoor staat. Daarnaast wordt in elk nummer een actueel thema belicht via onderzoek en interviews met experts.

Bekijk hieronder het overzicht van eerder verschenen edities of neem direct een abonnement.


KwartaalVisie nr. 3 2017: Community management

  • Maarten Reijgersberg: “Elk bedrijf heeft een goudmijn aan content die gedeeld kan worden”
  • Praktijkcase: community management bij Eneco: “Je wil elkaar écht versterken”
  • Onderzoek: gaat de bouwsector de dialoog aan via social media?

(meer…)

BouwKennis KwartaalVisie Q2 2017

KwartaalVisie nr. 2 2017: Transformatie

  • Bas Gregoor: “Transformatie vereist een hoge mate van efficiency en flexibiliteit”
  • Paul Diederen over vernieuwen vanuit de kracht van het bestaande
  • Onderzoek: architecten en uitvoerende partijen over de transformatiemarkt

(meer…)

KwartaalVisie nr. 1 2017: Customer journey

  • Erik Roscam Abbing: zes essentiële vragen over de customer journey beantwoord
  • Businesscase BPD: klant aan het roer bij online aankoop nieuwbouwwoning
  • Exclusief onderzoek: hoe verhouden online en offline zich tot elkaar?

(meer…)

KwartaalVisie nr. 4 2016: Neuromarketing

  • Tim Zuidgeest: “Gedrag is de belangrijkste voorspeller van gedrag”
  • Erik Schoppen: “De basis van een sterk merk is vertrouwen”
  • Exclusief onderzoek: Neuromarketing in de bouw: wat is de status?

(meer…)

KwartaalVisie Q3 2016

KwartaalVisie nr. 3 2016: Agile marketing

  • Paul Ligtenberg: agile werken is niet one-size-fits-all
  • De agile marketing organisatie: anders georganiseerd de markt veroveren
  • Onderzoek: hoe agile zijn bouwmaterialenfabrikanten?

(meer…)

KwartaalVisie

KwartaalVisie nr. 2 2016: Contentmarketing

  • Businesscase Philips Lighting: elkaar blijven ontmoeten in de digitale wereld
  • Businesscase Limburgia Utiliteitsdeuren: contentmarketing is geen trucje
  • Exclusief onderzoek: welke vraagstukken spelen er onder de uitvoerende bouw?

(meer…)

KwartaalVisie nr.1 2016: Bouwconcepten

  • Praktijkcase nieuwbouw: MorgenWonen van VolkerWessels
  • Praktijkcase renovatie: De BredeStroomversnelling en integrale renovatieconcepten
  • Exclusief onderzoek: de houding van de bouwketen ten opzichte van conceptueel bouwen

(meer…)

Uw privacy en het gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om de inhoud en de marketing van onze website te personaliseren, extra functies te bieden en websiteverkeer te analyseren.

Per categorie; functioneel of marketing, wordt duidelijk aangegeven waar de cookies voor dienen. U kunt zelf bepalen welke cookies aan of uit mogen staan.

Wanneer u direct op ‘Accepteren’ klikt dan gaat u akkoord met de toepassing van alle cookies binnen deze website.

Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens en gebruik van cookies kunt u vinden in onze privacyverklaring.

x

  • Functioneel
  • Marketing

Deze website gebruikt cookies die voor de functionaliteit van de website noodzakelijk zijn. Denk aan basisfuncties, instellingen, pagina-navigatie en o.a. toegang tot beveiligde delen van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. Deze cookies zijn verplicht om te accepteren. Gegevens die via Google Analytics worden verwerkt zijn allemaal anoniem en bevatten geen persoonsgegevens.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
_ga Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 2 Jaar HTTP
_gat Google Analytics Beperkt het aantal geregistreerde gegevens voor Google 1 Minuut HTTP
_gid Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 1 Dag HTTP
ysdb-cookiealert bouwkennisblog.nl Bijhouden geaccepteerde cookies 1 Jaar HTTP
ysdb-cookiealert-hash bouwkennisblog.nl Bijhouden of de cookies aangepast zijn 1 Jaar HTTP

Deze website gebruikt cookies die worden gebruikt om een optimale beleving te bieden aan bezoekers. Via deze cookies kunnen we continu onze diensten versterken en verbeteren. We houden bijvoorbeeld in de gaten wat de meest favoriete pagina’s zijn. Wij maken op basis van onze cookies GEEN gebruik van advertenties. Alle gegevens zijn anoniem en niet traceerbaar naar de bezoeker.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
Hotjar, _hjUserId _hjIncludedInSample Hotjar Om inzicht te krijgen in waar gekeken en geklikt wordt op onze website wordt gebruik gemaakt van Hotjar cookies. Met behulp van de gegevens die door deze cookies worden verzameld kunnen we analyseren wat er op de website gedaan wordt om de website te kunnen verbeteren. 1 Jaar HTTP