KwartaalVisie nr. 4 2019: Contentmarketingstrategie
- Longread: content en de (marketing)vraagstukken van dit moment.
- “Succesvolle middelen beginnen met een slimme strategie”. Julia Mijnster van BouwStijl Media over het belang van een goed strategisch plan voor je content
- Praktijkcase: de contentmarketingstrategie van Exact. Boudewijn Pothoven over hoe de contentstrategie van Exact is opgebouwd
Wil je starten met een contentmarketingstrategie of ben je op zoek naar inspiratie? Deze BouwKennis KwartaalVisie biedt bouwstenen en handvatten.
De kosten voor een los exemplaar bedragen € 99,-, een abonnement (vier keer per jaar) kost € 149,-.
18 februari 2021 11:35
Benno Nijenhuis reageerde op B2B2C: de consument als klant van je B2B-bedrijf met: Hallo Saskia, een interessant onderwerp dat bij ons ook hoog op de agenda staat. Hebben jullie meer ervaring cq voorbeelden?
3 juli 2018 20:00
Dirk van der Lee reageerde op De medewerker aan het stuur met: Geweldige blog van Elske! Ze slaat de spijker op zijn kop. Juist de uitdaging om de medewerker 'mee' krijgen als…
3 juli 2018 20:00
Dirk van der Lee reageerde op De medewerker aan het stuur met: Geweldige blog van Elske! Ze slaat de spijker op zijn kop. Juist de uitdaging om de medewerker 'mee' krijgen als…