KwartaalVisie nr. 4 2016: Neuromarketing

  • Tim Zuidgeest: “Gedrag is de belangrijkste voorspeller van gedrag”
  • Erik Schoppen: “De basis van een sterk merk is vertrouwen”
  • Exclusief onderzoek: Neuromarketing in de bouw: wat is de status?

Wat gaat er in het hoofd van mijn klant om? Deze vraag houdt ons elke dag weer bezig. Zeker nu klantgerichtheid en ontzorging hoog op de agenda staan, willen we onze klanten door en door kennen. Wat nou als we daadwerkelijk in het brein van die klant kunnen kijken? In dit magazine besteden we aandacht aan neuromarketing en geven wij inzicht en handvatten om zelf met neuromarketing aan de slag te gaan. Dit doen we zoals je dat van ons gewend bent: aan de hand van interviews, onderzoek en visie.

Factuuradres

Bezorgadres

Bezig met versturen

Met een abonnement op de BouwKennis KwartaalVisie blijf je op de hoogte van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied. Het magazine verschijnt 4x per jaar. Een abonnement kost € 295 (excl. 6% btw). Neem direct een abonnement.