KwartaalVisie nr.3 2020: Voice Search

  •     Maarten Lens-FitsGerald: Voice: een natuurlijk interface die zich razendsnel ontwikkelt
  •     Wouter Hosman en Tim Jansen( Merkle): van belofte naar verrijking in de marketingtoolbox
  •     Toolbox over de mogelijkheden van voice voor jouw marketing

 

Zoeken doen we niet alleen meer meer in schrift maar steeds meer op basis van voice, denk aan Google Home, Alexa en Siri. Wat zijn de mogelijkheden nu en in de toekomst van deze nieuwe manier van zoeken? En pas jij het toe als marketingtool. Lees erover in de nieuwste BouwKennis KwartaalVisie, hét magazine dat je inzicht in de belangrijkste pijlers en kansen voor de bouw.

De kosten voor een los exemplaar bedragen € 99,-, een abonnement (vier keer per jaar) kost € 149,-.

Met een abonnement op de BouwKennis KwartaalVisie blijf je op de hoogte van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied. Het magazine verschijnt 4x per jaar. Een abonnement kost € 149 (excl. 9% btw). Neem direct een abonnement.