De eerste inhaakkalender voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche: help je mee om ‘m compleet te maken?

Als je een beetje thuis bent op sociale media, dan weet je ongetwijfeld dat er allerlei inhaakkalenders bestaan. Leuk, vaak lekker luchtig, maar vooral ook handig om achter de hand te hebben. Per maand geeft zo’n kalender een overzicht van momenten, evenementen en feestdagen, waar je op in kunt spelen in updates, tweets of andere content. Dat doe je niet altijd natuurlijk, maar als je het relevant of grappig kunt maken en passend bij jouw bedrijf, is het best fijn om die momenten al van tevoren in een overzicht te hebben. Voor zover wij wisten bestond er nog niet zo’n kalender voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche, dus bij deze.

Inhaakkalender_1654x2339px

We vragen jullie direct ook om hulp, want we hebben weliswaar ons best gedaan zoveel mogelijk momenten op te nemen, we hebben absoluut niet de illusie hiermee compleet te zijn. Voeg in de reacties dus vooral de momenten en evenementen toe die wat jou betreft niet mogen ontbreken, dan zorgen wij straks voor een update :-).


Over de auteur: Sascha Murk

Sascha Murk (1973) is zelfstandig B2B marketing en communicatie adviseur in de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Regelmatig werkt zij op interim basis bij bedrijven om communicatiemanagers tijdelijk te vervangen of te ondersteunen bij diverse communicatievraagstukken. Daarnaast is zij mede auteur van het boek 'Online marketing in de bouw' en geeft zij advies, presentaties en trainingen over hoe je als organisatie social media effectief in kunt zetten.

Over de auteur: Inge Sijpkens

Sinds 2009 werk ik met heel veel plezier als zelfstandig communicatieadviseur en tekstschrijver voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. Ik help organisaties om hun onderscheidend vermogen helder naar voren te brengen, online beter vindbaar te worden en langdurige en waardevolle relaties op te bouwen met opdrachtgevers. Het doel: meer tevreden klanten, een blijvend succesvolle organisatie. In 2014 schreef ik samen met Sascha Murk het boek Online marketing in de bouw: een compleet stappenplan met tientallen voorbeelden uit de branche. In 2011 schreef ik samen met Marjet Rutten het boek Van weerstand naar transparant, over het nut en het gebruik van internet en social media in de bouw.

Geef een reactie