BouwKennis BusinessClub 13 februari 2019: influencer marketing

Influencer marketing wint terrein aan populariteit. Deze strategie is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar onderdeel geworden, dit is dan ook de reden waarom de komende jaren steeds meer geïnvesteerd wordt in influencer marketing. Bloggers, vloggers en YouTubers: hoe zet je ze in en is hun aanpak écht succesvol?

Eigenlijk kun je deze marketingstrategie vergelijken met online mond-tot-mondreclame. Influencers inspireren hun volgers op een specifiek gebied zoals mode, eten of reizen. Hiermee kun je je dus richten op een bepaalde doelgroep. De invloed die zij uitoefenen op hun volgers is groot. Door influencers in te zetten, wordt de online zichtbaarheid voor een product of dienst vergroot. En hun invloed gaat nog verder: zij kunnen mensen ertoe bewegen om tot acties over te gaan zoals het doen van een aankoop.

Volgende week vindt de eerste BusinessClub van 2019 plaats. Rocco Stallvord is dé expert op het gebied van influencer marketing. Hoe krijgt je organisatie aandacht via influencers? Hij zal een toelichting geven op interessante praktijkvoorbeelden. Verder kunnen we aankondigen dat vlogger/influencer Gregor van Vlierden aanwezig zal zijn. Hij heeft een eigen kanaal op YouTube genaamd ‘Man Cave’ en laat je in een presentatie zien én ervaren hoe leuk het vak van influencer is.

Wil je de BouwKennis BusinessClub van 13 februari graag bijwonen? Meld je dan aan via onderstaande link.

Aanmelden

BouwKennis BusinessClub

De BouwKennis BusinessClub is hét platform waar je als marketeer in de bouwsector jouw kennis vergroot en op de hoogte blijft van de laatste trends en ontwikkelingen. Tijdens de Bouwkennis BusinessClub bijeenkomsten willen wij jouw marketing en marktkennis vergroten en naar een hoger niveau tillen.

De BusinessClub informeert én inspireert en biedt uitstekende netwerkmogelijkheden. De bijeenkomsten vinden vier keer per jaar plaats, in de vorm van ontbijtsessies in het midden van het land. De BouwKennis BusinessClub omvat een grote groep van strategische beleidsmakers binnen de bouwkolom. Tijdens de bijeenkomsten worden interessante presentaties gegeven en actuele vraagstukken beantwoord. Daarnaast is er na afloop voldoende gelegenheid om onderling project- of gespreksgroepen te vormen waarin kennis gedeeld en uitgewisseld kan worden over relevante thema’s en onderwerpen.

Programma 13 februari:

07:30 Ontvangst bij Mereveld in Utrecht
08:15 Welkomstwoord dagvoorzitter Remco Tuns
08:20 Productie- en prognosecijfers door Guido van Beek
08:45 Presentatie Rocco Stallvord
09:15 Pauze
09:25 Presentatie Gregor van Vlierden
09:55 Afsluiting programma
10:00 Tijd beschikbaar voor netwerken met koffie & thee

Kosten

Persoonlijk lidmaatschap: bestaande uit vier ontbijtsessies per jaar, kost € 395 p.p. per jaar.]
BouwKennis abonnees: betalen geen € 395 maar sluiten een lidmaatschap af voor slechts € 295 per jaar.
Niet-leden: betalen per bijeenkomst € 125 p.p. en hebben geen toegang tot het online platform.

Contactinformatie

Heb je vragen over de BouwKennis BusinessClub? Bekijk dan de factsheet of neem gerust contact op met Boudewijn Goedhart via 010 – 206 69 96 of per mail: boudewijn.goedhart@bouwkennis.nl.

Blogbanner BusinessClub

 


Over de auteur: BouwKennis Redactie

Naast artikelen van vaste bloggers en gastbloggers, vind je op het BouwKennisBlog diverse artikelen uit de pen van de redactie van BouwKennis. Deze inhoudelijke artikelen gaan vooral over onderwerpen binnen of buiten de bouwbranche die stuk voor stuk van grote invloed zijn op het beleid en de dagelijkse praktijk van ondernemingen die werkzaam zijn in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Denk hierbij aan de economie, demografie en woning- en utiliteitsbouw. Zoals je van BouwKennis gewend bent, worden deze onderwerpen gevat in weldoordachte, goed onderbouwde artikelen die duidelijk maken in welke richting de sector echt beweegt.

Geef een reactie

Uw privacy en het gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om de inhoud en de marketing van onze website te personaliseren, extra functies te bieden en websiteverkeer te analyseren.

Per categorie; functioneel of marketing, wordt duidelijk aangegeven waar de cookies voor dienen. U kunt zelf bepalen welke cookies aan of uit mogen staan.

Wanneer u direct op ‘Accepteren’ klikt dan gaat u akkoord met de toepassing van alle cookies binnen deze website.

Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens en gebruik van cookies kunt u vinden in onze privacyverklaring.

x

  • Functioneel
  • Marketing

Deze website gebruikt cookies die voor de functionaliteit van de website noodzakelijk zijn. Denk aan basisfuncties, instellingen, pagina-navigatie en o.a. toegang tot beveiligde delen van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. Deze cookies zijn verplicht om te accepteren. Gegevens die via Google Analytics worden verwerkt zijn allemaal anoniem en bevatten geen persoonsgegevens.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
_ga Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 2 Jaar HTTP
_gat Google Analytics Beperkt het aantal geregistreerde gegevens voor Google 1 Minuut HTTP
_gid Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 1 Dag HTTP
ysdb-cookiealert bouwkennisblog.nl Bijhouden geaccepteerde cookies 1 Jaar HTTP
ysdb-cookiealert-hash bouwkennisblog.nl Bijhouden of de cookies aangepast zijn 1 Jaar HTTP

Deze website gebruikt cookies die worden gebruikt om een optimale beleving te bieden aan bezoekers. Via deze cookies kunnen we continu onze diensten versterken en verbeteren. We houden bijvoorbeeld in de gaten wat de meest favoriete pagina’s zijn. Wij maken op basis van onze cookies GEEN gebruik van advertenties. Alle gegevens zijn anoniem en niet traceerbaar naar de bezoeker.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
Hotjar, _hjUserId _hjIncludedInSample Hotjar Om inzicht te krijgen in waar gekeken en geklikt wordt op onze website wordt gebruik gemaakt van Hotjar cookies. Met behulp van de gegevens die door deze cookies worden verzameld kunnen we analyseren wat er op de website gedaan wordt om de website te kunnen verbeteren. 1 Jaar HTTP