Het belang van beeld in je contentstrategie

visuele contentVisuele content is helemaal ‘in’. We zijn zowel zakelijk als privé altijd en overal online. De hoeveelheid informatie die via allerlei kanalen op ons afkomt, is enorm. Beelden moet ons snel duidelijk maken wat we willen weten, omdat we anders simpelweg door scrollen naar het volgende item. Partijen in de bouwsector doen er verstandig aan om goed en aantrekkelijk beeldmateriaal in te zetten om te blijven opvallen in de continue maalstroom van beelden.

Hierover vertellen wij en een externe spreker meer tijdens de BouwKennis BusinessClub aanstaande woensdag 14 februari. Het thema tijdens deze ontbijtsessie is namelijk visual contentmarketing. Marktanalist Guido van Beek begint de ochtend met de actuele stand in de bouwsector. In de grote steden is de woningmarkt al een tijdje overspannen, hoe lang blijft deze gekte nog aanhouden? En welke sectoren zorgen ervoor dat de utiliteitsbouw groeit? Daarna geeft Boudewijn Goedhart een presentatie over trends in visual content. Welke trends bieden de meeste kansen voor onze sector? Als laatste geven we het woord aan Tim Viergever van Viduate. In een interactieve sessie legt hij uit welk type video in welke fase van de customer journey past. Hij sluit zijn presentatie af met een aantal voorbeelden van innovatieve videotoepassingen.

Wil je de eerste BouwKennis BusinessClub van dit jaar bijwonen? Meld je dan aan via de onderstaande knop.

Aanmelden

BouwKennis BusinessClub

De BouwKennis BusinessClub is hét platform waar je als marketeer in de bouwsector jouw kennis vergroot en op de hoogte blijft van de laatste trends en ontwikkelingen. Tijdens de Bouwkennis BusinessClub bijeenkomsten willen wij jouw marketing en marktkennis vergroten en naar een hoger niveau tillen.

De BusinessClub informeert én inspireert en biedt uitstekende netwerkmogelijkheden. De bijeenkomsten vinden vier keer per jaar plaats, in de vorm van ontbijtsessies in het midden van het land. De BouwKennis BusinessClub omvat een grote groep van strategische beleidsmakers binnen de bouwkolom. Tijdens de bijeenkomsten worden interessante presentaties gegeven en actuele vraagstukken beantwoord. Daarnaast is er na afloop voldoende gelegenheid om onderling project- of gespreksgroepen te vormen waarin kennis gedeeld en uitgewisseld kan worden over relevante thema’s en onderwerpen.

Programma 14 februari

07:30 Ontvangst bij Mereveld in Utrecht
08:15 Welkomstwoord dagvoorzitter Remco Tuns
08:20 Productie- en prognosecijfers door Guido van Beek
08:45 Pauze
08:55 Trends in visual content door Boudewijn Goedhart
09:25 Interactieve sessie door Tim Viergever
09:55 Afsluiting programma
10:00 Tijd beschikbaar voor netwerken

Kosten

Persoonlijk lidmaatschap: kost € 375 p.p. per jaar. Hiervoor krijg je toegang tot vier bijeenkomsten en krijg je de presentaties na afloop toegestuurd.
BouwKennis abonnees: betalen geen € 375 maar sluiten een lidmaatschap af voor slechts € 275 per jaar.
Niet-leden: betalen per bijeenkomst € 99 per persoon.

Contactinformatie

Heb je vragen over de BouwKennis BusinessClub? Bekijk dan de factsheet of neem gerust contact op met Boudewijn Goedhart via 010 – 206 69 96 of per mail: boudewijn.goedhart@bouwkennis.nl.

Blogbanner BusinessClub


Over de auteur: BouwKennis Redactie

Naast artikelen van vaste bloggers en gastbloggers, vind je op het BouwKennisBlog diverse artikelen uit de pen van de redactie van BouwKennis. Deze inhoudelijke artikelen gaan vooral over onderwerpen binnen of buiten de bouwbranche die stuk voor stuk van grote invloed zijn op het beleid en de dagelijkse praktijk van ondernemingen die werkzaam zijn in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Denk hierbij aan de economie, demografie en woning- en utiliteitsbouw. Zoals je van BouwKennis gewend bent, worden deze onderwerpen gevat in weldoordachte, goed onderbouwde artikelen die duidelijk maken in welke richting de sector echt beweegt.

Geef een reactie