BouwKennis BusinessClub

De BouwKennis BusinessClub is hét platform waar je als marketeer in de bouwsector je kennis vergroot en op de hoogte blijft van de laatste trends en ontwikkelingen. Tijdens de Bouwkennis BusinessClub bijeenkomsten willen wij jouw marketing en marktkennis vergroten en naar een hoger niveau tillen.

De BusinessClub informeert én inspireert en biedt daarnaast uitstekende netwerkmogelijkheden. De bijeenkomsten vinden vier keer per jaar plaats, in de vorm van ontbijtsessies in het midden van het land. De BouwKennis BusinessClub omvat een grote groep van strategische beleidsmakers binnen de bouwkolom. Tijdens de bijeenkomsten worden interessante presentaties gegeven en actuele vraagstukken beantwoord. Daarnaast is er na afloop voldoende gelegenheid om onderling project- of gespreksgroepen te vormen waarin kennis gedeeld en uitgewisseld kan worden over relevante thema’s en onderwerpen.

Wij bieden het volgende aan:
• Vier inspirerende ontbijtkennissessies met volop netwerkmogelijkheden
• Trends en ontwikkelingen voor de komende jaren
• Toegang tot een online clubplatform om ideeën en kennis te delen
• Na iedere ontbijtsessie ontvang je de presentaties via het online platform

Programma
Het programma van de BouwKennis BusinessClub heeft in principe iedere bijeenkomst dezelfde opbouw, afhankelijk van het thema kan de invulling afwijken.

07.30 Ontvangst
08.15 Welkomstwoord door de dagvoorzitter
08.20 Productie- & prognosecijfers
08.45 Presentatie over het thema
09.15 Pauze
09.25 Presentatie over het thema
09.55 Afsluiting programma
10.00 Netwerken met koffie en thee

Productiecijfers
BouwKennis schetst tevens aan de hand van haar eigen bouwprognoses een beeld van de sector voor de komende jaren. De ontwikkeling van de bouwproductie is allesbepalend voor de toekomst van de sector. Hoe gaat de woningbouw zich de komende tijd ontwikkelen? In welke sector van de utiliteitsbouw blijft de productie op peil?

Thema
In 2017 vinden de BusinessClubs plaats op onderstaande data. Bij iedere sessie staat er een ander thema centraal.

Donderdag 16 februari: Customer journey
Woensdag 12 april: Transformatie in vastgoed
Woensdag 28 juni: Community management
Donderdag 2 november: Internet of Things

Deze thema’s zijn gekoppeld aan de BouwKennis KwartaalVisie, het marketingmagazine dat ieder kwartaal door BouwKennis wordt uitgegeven. Tijdens de bijeenkomsten worden de onderwerpen uit de KwartaalVisie verder uitgediept door verschillende sprekers.

Customer journey
Het gaat erom dat je op het juiste moment, het juiste kanaal bedient, voor de juiste doelgroep op een manier die geschikt is voor alle devices. Om deze belofte waar te kunnen maken is het van belang dat je weet hoe de klantreis van je (potentiële) klant eruit ziet, zodat je effectief kunt inspelen op de volgende stap in de klantreis of op de veranderingen in behoeftes. Hoe bekend zijn we al met onze customer journey?

Transformatie in vastgoed
Hét actuele probleem op de vastgoedmarkt is uiteraard de hoge leegstand. De trend die daaruit voortgekomen is, is de transformatie van leegstaand vastgoed naar woonruimte voor verschillende doelgroepen. Hoe ontwikkelt deze trend zich en welke gevolgen hangen daar aan vast?

Community management
Online communities van medewerkers of (potentiële) klanten worden steeds belangrijker voor de langere termijn. De communities zorgen ervoor dat je stakeholders aan je organisatie bindt op een manier die voor beiden waardevol is. Hoe zorg je ervoor dat je community management succesvol wordt?

Internet of Things
Internet of Things wint steeds meer aan populariteit, mensen willen meer en meer toepassingen bedienen vanaf hun smartphone en zijn zo dus verbonden met internet. Hoe gaan dit soort domotica-oplossingen zich in de toekomst ontwikkelen? En wat komt er allemaal bij kijken?

Over BouwKennis
BouwKennis helpt al meer dan 10 jaar meer dan 1.000 bedrijven in de bouw-, vastgoed- en installatiesector bij het maken van de juiste beslissingen. Hoe? Door hen te voorzien van actuele, betrouwbare markt- en marketinginformatie. Hiervoor volgen wij relevante bronnen in de markt op de voet en voeren we zelf uitgebreid marktonderzoek uit. Wij signaleren en onderbouwen hiermee de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de markt en voorzien deze van praktische handvatten.

Kosten
Persoonlijk lidmaatschap: kost € 375 p.p. per jaar. Hiervoor krijg je toegang tot vier bijeenkomsten en kun je inloggen via een online clubplatform waar kennis gedeeld wordt en netwerkafspraken en groepen gevormd kunnen worden.
BouwKennis abonnees: betalen geen € 375, maar sluiten een lidmaatschap af voor slechts € 275 per persoon per jaar.
Niet-leden: betalen per bijeenkomst € 99 p.p. en hebben geen toegang tot het online platform.

Contactinformatie
Heb je vragen over de BouwKennis BusinessClub? Bekijk dan de factsheet of neem gerust contact op met Boudewijn Goedhart via 010 – 206 69 96 of per mail: boudewijn.goedhart@bouwkennis.nl.

12 april 2017: Transformatie in vastgoed

Thema: Transformatie in vastgoed
Locatie: Mereveld te Utrecht
Tijdstip: 7:30 tot 10:00 uur
Kosten eenmalige deelname: € 99

(meer…)

28 juni 2017: Community management

Thema: Community management
Locatie: Mereveld te Utrecht
Tijdstip: 7:30 tot 10:00 uur
Kosten eenmalige deelname: € 99

(meer…)

2 november 2017: Internet of Things

Thema: Internet of Things
Locatie: Mereveld te Utrecht
Tijdstip: 7:30 tot 10:00 uur
Kosten eenmalige deelname: € 99

(meer…)